često postavljena pitanja

Često postavljena pitanja

Radi lakse i brze komunikacije sa nama ovde možete pročitati najčešće postavljena pitanja i naše odgovore. Ukoliko ne pronadjete odgovor na ovoj stranici, možete nas kontaktirati preko kontakt strane.

Kliknite ovde

Izaberite proizvod koji želite da kupite, kliknite na “Dodaj u korpu”. Ukoliko želite možete dodati neograničen broj proizvoda u korpu. Klikom na dugme “view cart” ili klikom na ikonicu korpe u gornje desnom uglu, možete pogledati proizvode koje ste izabrali. Ukoliko vam sve odgovara kliknite na “proceed to checkout”. Na toj stranici unesite vaše podatke za dostavu proizvoda, proverite i ukoliko je sve u redu, kliknite na “place order”. Nakon toga na vašu email adresu sticice vam email o uspešnoj kupovini. Mi ćemo vas kontaktirati i ako je sve u redu, šaljemo vam proizvode na kućnu adresu.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.